چگونه می توانم خلاص شدن از شر پروتئین در ادرار در FSGS

چهار شنبه 15 خرداد 1392
ن : lafee

چگونه می توانم خلاص شدن از شر پروتئین در ادرار در FSGS

 

چگونه می توانم خلاص شدن از شر پروتئین در ادرار در FSGS

گلومرولواسکلروز فوکال سگمنتال (FSGS) یک اختلال است که در آن گلومرول ملتهب بوده است و scarred.It یکی از علل قابل توجهی از سندرم نفروتیک که به طور معمول توسط پروتئین سنگین urine.Protein را در ادرار مشخص است یک شتاب دهنده عمده ای از عملکرد کلیه deterioration.If است درمان نشود، بیماران به نارسایی کلیه در چند سال توسعه.

علل پروتئین در ادرار در FSGS

در شرایط عادی، گلومرولها در کلیه ها می تواند خون را فیلتر کنید. آنها از مویرگ ها هستند که سوراخدار تشکیل شده و اجازه می دهد که مایع، نمک، و سایر مواد کوچک به جریان از طریق و در نهایت در urine.But پروتئین بیش از حد بزرگ از طریق گلومرول عبور.

در FSGS، که از گلومرول به دلیل به التهاب و sarring از بافت کلیه آسیب دیده است. به عنوان یک نتیجه، پروتئین های کوچک، مانند albumins می توانید از طریق کلیه ها به urine.One از توابع مهمی از پروتئین در خون منتقل جذب مایع برای حفظ کلوئیدی pressure.Leakage اسمزی پروتئین در ادرار می تواند به کاهش فشار اسمزی کلوئیدی است. به عنوان یک نتیجه، مایع در رگ های خونی را به بافت infilter، منجر به تورم.

چگونه می توانید از شر پروتئین در ادرار در FSGS؟

همانطور که انواع علل FSGS وجود دارد درمان باید ابتدا در شناسایی علل اساسی متمرکز شده است.

-استروئیدها به طور معمول استفاده می شود برای درمان FSGS. اگر دوز دارو به اندازه کافی بالا است و ادامه می دهد به اندازه کافی بلند است، این بیماری در بسیاری از بیماران بهبود خواهد یافت. با این حال، بعضی از بیماران نمی خواهد پاسخ می دهند، و در برخی دیگر، اثرات جانبی ممکن است بسیار سخت.

اکید کنترل فشار خون با رژیم غذایی و داروها می تواند به FSGS کمک به کنترل و کاهش زوال عملکرد کلیوی.

درمان کلی برای FSGS. آنها می توانند پیشرفت بیماری را کند، اما به مراتب enough.As ذکر شده در بالا، پروتئین در ادرار در FSGS است به علت اختلال در گلومرول است. بنابراین، هدف اصلی از درمان این است که برای بازگرداندن اختلال گلومرول و افزایش عملکرد کلیوی. اگر گلومرول می تواند به خوبی ترمیم، پروتئین در ادرار به طور کامل کنترل می شود. برای رسیدن به این هدف درمان، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان توصیه شده برای بیماران مبتلا به این بیماری است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.